אינסטלציה

תיקון דליפת צינורות ובעיות בצנרת

שירותי תיקון צינורות עשויים להיות נחוצים כאשר אתה עושה תיקונים גדולים בבית. אבל, אתה יודע כמה כסף אתה מבזבז? ייתכן שתצטרך להחליף צינורות בבית שלך. אם אתה לא מסוגל לעשות את זה בעצמך, תצטרך לשכור מקצוענים. יש סוגים שונים של שירותי תיקון צינורות שם בחוץ, ויש הרבה דברים שאתה צריך לדעת על לפני שכירת קבלן לתקן דברים בשבילך.

אחד מאלה הוא הבעיה אתה מתמודד. בעיות בסיסיות של קו המים, למשל, לא יעלו הרבה לתיקון. זה לא יכול להיות קל כמו להחליף את כל הדבר אם יש בעיה עם הברז או הצנרת. תצטרך לפרק חלק מהחלקים כדי למצוא את מקור הבעיה. אם אתה לא יכול למצוא את מקור הבעיה שלך, תצטרך לשכור שרברב שיעזור לך.

הבא, אתה צריך להיות מקצועי לבדוק את הצינורות שלך. אתה באמת יכול לטפל ברוב הבעיות שלך בעצמך אם יש לך את הציוד המתאים. עם זאת, אם אתה שוכר שרברב, אז הוא צריך להשתמש במערכת ביקורת מצלמה כך שהוא יכול לראות את כל קווי הצינורות בתוך הבית שלך. בדרך זו, הוא יכול לקבוע את המיקום המדויק של הבעיה. ואז הוא יכול להעריך את העלות של תיקון כל חלק של צינור.

לאחר שיעריך את הנזק, הוא יוכל לתת לך עלות מדויקת לתיקון דליפת צינור באזור המקיף את החלק הפגוע. הערכה זו תכלול את עלויות העבודה ואת כל החומרים הדרושים כדי לתקן את האזור הפגוע סביב מערכת החימום או המים החמים שלך. השרברב יהיה לאטום את האזור סביב קו המים בזמן שהם עובדים. הם יפתחו את האזור רק בתהליך התיקון. זה מונע מיצורים קטנים להיכנס לאספקת המים החמים, וגורם לנזק נוסף.

ישנם שני סוגים של תיקונים ששרברב יכול לבצע. תיקונים גדולים יקרים יותר משניים. לדוגמה, החלפת אסלה בדליפה יכולה להיות יקרה יותר מאשר תיקונה. זה אפשרי לבזבז הרבה על משהו פשוט כמו להחליף את שסתום מכונת הכביסה. יש הרבה דברים שצריך לעשות כדי שהכל יחזור לעבוד כמו שצריך. עם זאת, אם אתה לשכור איש מקצוע, הוא יהיה כל הדברים האלה תחת שליטה ויוכל לתת לך עלות מדויקת עבור עבודת התיקון.

לעתים הרבה יותר קל לתקן צינור קטן מאשר צינור גדול יותר. לעתים קרובות אתה יכול פשוט לקנות מצמד חדש כדי לחבר את הצינור הישן שלך לקיר. זה הרבה פחות יקר מאשר להחליף את הצינור. אתה יכול גם להשתמש בסרט כדי לצייר קווי מתאר של המיקום לצימוד החדש.

דליפה יכולה להתרחש לעתים קרובות כאשר חלק הופך להיות מיושר לא נכון. להבין איך ליישר את הצינור זה הרבה יותר פשוט בעזרת כלים כמו צינורות ומלחציים. צינור וצינור מלחציים מאפשרים לך ליישר במדויק את החלקים ולסדר אותם לפני להתאים אותם יחד. זה לא יכול להיות קשה אם אתה מכיר מספיק עם צנרת כדי להשלים את המשימה. אם אתה לא יודע שום דבר על אינסטלציה, עדיף לשכור מישהו שכן.

לפעמים דליפות מים מתרחשות במקומות בהם נראה כאילו אין צינורות בכלל. למרבה הצער, במקרים כאלה, ייתכן שיהיה צורך להתקין צינור כדי לפתור את הבעיה. נחש צינור, כלי של שרברב, הוא דרך אחת לעשות את זה. פשוט לחתוך אורך של חוט מספיק ארוך כדי להתאים דרך כל מפרקי צינור.

(Visited 12 times, 1 visits today)

Posted

in

by

Tags: