עיצוב פנים – כיצד לתכנן ולעצב סלון?

עיצוב פנים למגורים (באנגלית: Tiversity Interior Design, בראשי תיבות: RID) היא קריירה בה לומדים את הכישורים הבסיסיים לתכנון מרחבים פנימיים. קריירה זו דורשת גישה אינטנסיבית ומפורטת, והיא יכולה להיות מתגמלת, כפי שתלמדו כיצד לתכנן ביעילות את פנים הבית. עד סוף התוכנית, תהיה לך הבנה ברורה איך לתכנן שטח פנים מגורים.

בעוד שתכנון פנים המגורים הוא לרוב סובייקטיבי ואישי יותר לדיירים, ישנם עקרונות תכנון מסוימים שנשארים זהים ומספקים מסגרת בסיסית. כתוצאה מכך, רבים מהבתים היפים ביותר מעוצבים בצורה לא ־ מודעת, אך שיקולי תכנון מסוימים קבועים. להלן מספר דוגמאות: תכנון מגורים לנכים, תכנון נגיש ומערכות בנייה. כל שלושת התחומים ממוענים בספר הזה. הספר עוסק גם במידע כללי על עיצוב מגורים, כולל מידע שבדרך כלל יהיה מכוסה בטקסטים מעוצבים או טכנולוגיים.

בין אם אתם מתכננים לעבוד בענף המגורים או לעבוד בתחום העיצוב, השתתפות בכנס עיצוב היא דרך מצוינת לרשת עם אנשי מקצוע בתעשייה וללמוד על המגמות האחרונות. יתר על כן, רבות מהוועידות האלה ספציפיות לתעשייה, כך שתמצאו אחת שמתאימה לצרכים הספציפיים שלכם. לדוגמה, שוק היי פוינט הוא אירוע גדול לכל מי שרוצה להיכנס לתכנון מגורים. תערוכת המסחר הזו היא מהגדולות בתעשייה ומושכת יותר מ-75,000 איש מדי שנה. עם יותר מ-2000 מציגים, זהו אחד מאירועי תעשיית הריהוט הביתיים החשובים ביותר בארה "ב.

בסופו של דבר, תהליך העיצוב הוא תהליך שיתופי, עם מעורבות של מעצבים ולקוחות. מעצב טוב ישתמש בתהליך זה כדי לפתח את כישוריהם ולהבטיח את שביעות רצונו של הלקוח. על ידי שאלות, מעצבים יכולים לשפר את נקודות המבט שלהם ופתרונות עיצוב. אם ללקוח יש רעיון לגבי פנים, אך אינו יכול להחליט אילו אלמנטים לכלול, המעצב יכול לספק פתרונות ולייעץ בהתאם. זה גם מאפשר לשני הצדדים לראות את התהליך מנקודת מבט שונה.

עיצוב המגורים שונה מעיצוב מסחרי בכך שהוא מתמקד בצרכי הלקוח. בנוסף להתחשבות בצרכים התפקודיים של הלקוח, מעצבי פנים למגורים יכולים להתמחות במטבחים וחדרי אמבטיה, רהיטים מותאמים אישית וחללי עבודה מיוחדים. הם יכולים גם להתמחות בעיצוב מכשירים ביתיים.

פרטים נוספים באתר המצורף: http://planmyspace.co.il/

(Visited 1 times, 1 visits today)

Posted

in

,

by

Tags: