עיצוב סלון בידי מעצב פנים

אם אתה חושב לשכור מעצב פנים לבית חדש, אתה לא לבד. יש כמה יתרונות לעבודה עם מעצבת פנים. הם נפגשים עם קבלנים, מפקחים על קבלני משנה, ומסוגלים להשתמש בכלים שונים כדי ליצור פנים מדהים.

עיצוב הסלון

עיצוב סלון על ידי מעצב פנים יכול ליצור חלל שהוא גם קבלת פנים וגם מכה. צירופי הצבעים הנכונים יכולים ליצור חלל שנראה תוסס ומסביר פנים. לדברי אנדריאה בויד, מנהלת קהילתית ב-Tainored Space בקליפורניה, הסלון של בית מודרני צריך להדגיש קווים נקיים ורהיטים מינימליים.

לפני שאתה מתחיל לעצב סלון, אתה חייב לחשוב על הפריטים שחשובים לך. תוודא שאתה מפנה להם מקום בחדר. השתמש בתוכנת מתכנן רצפה כדי לעזור לך להחליט כיצד לארגן את הפריטים הללו. כמו כן, התייעץ עם מעצב אם אינך בטוח אילו רהיטים אתה צריך.

ראשית, אתה צריך למדוד את החדר שלך. אם אתה לא יודע את גודל הסלון שלך, אתה עלול לקנות רהיטים גדולים או קטנים מדי. יתרה מזו, עליך לקחת בחשבון את הקירות, החלונות והדלתות. סקיצה של החדר תעזור לך לעשות עיצוב יעיל יותר. אתה צריך גם לקחת סקיצה איתך בזמן שאתה קונה רהיטים. זה יעזור לך להימנע מטעויות יקרות.

בחירת אמנות לקירות שלך יכולה להיות קשה. זה חיוני לבחור נושא שמחמיא לחדר ומשקף את הסגנון האישי שלך. אמנות קיר ואביזרים כגון מראות רצפה גדולות מדי יכולים לגרום לחדר קטן להיראות גדול יותר. הסגנון האישי שלך צריך לשקף את האישיות שלך.

כיצד לעצב סלון?

בין אם הסלון שלך קטן או גדול, חשוב שתהיה לך נקודת מוקד. זה יכול להיות אח, נוף, או רהיט גדול. בחירת נקודת המוקד שלך תעזור לך להפוך את החדר לתפקודי ונוח יותר עבורך ועבור משפחתך. מקום ישיבה סביב המוקד. באופן אידיאלי, כל מושב צריך להיות במרחק 3 מטר מהחומה, שיאפשר לאנשים לנוע בזמן שהם מדברים.

הצעד הראשון בעיצוב הסלון שלך הוא לבחור את הצבעים והרהיטים. אתה יכול לעשות את זה על ידי איסוף רעיונות באינסטגרם ולוחות מצב רוח. ברגע שאספת הרבה השראה, חזור ובדוק שוב את הרעיונות שלך כדי לראות מה אתה הכי אוהב. המפתח הוא להשתמש בנושא כדי להדריך את החלטות העיצוב שלך.

בחר ערכת צבעים מרגיעה ומרגיעה. הימנע מצבעים שמכריעים את החדר. צבעים בהירים יותר מרגיעים יותר. צבעים קלים יביאו אור טבעי. הימנע מצבעים נועזים, כמו אדום או צהוב. אם אתה לא בטוח באיזה צבעים להשתמש, נסה תקרת הצהרה.

שימוש בהשראה להנחות את העיצוב שלך יאפשר לך לקבל את ההחלטות הטובות ביותר עבור המרחב שלך. התחל בזיהוי מטרת הסלון שלך. זה יעזור לך לצמצם את מערך הרהיטים. חשוב גם לוודא שהחדר מלא כראוי, תרצו להוסיף אומנות וצמחים דקורטיביים לעיצוב שלכם.

כיצד לעצב סלון גדול?

אחד הטיפים החשובים ביותר לעיצוב סלון גדול הוא הוספת שכבות של מרקמים. זה יגרום למרחב להיראות גדול יותר. טיפ גדול נוסף הוא להשתמש במראות קיר גדולות כדי להגדיל את החלל החזותי. הם יכולים להיות מותקנים בסלון שלך בלי לשפץ אותו. הם מוסיפים הגדרה טבעית לחלל וגם יכולים להיות דרך מצוינת להוסיף אור. מדפי ספרים גדולים הם גם אפשרות מצוינת לעיצוב חלל קיר גדול.

חוץ מזה, אתה יכול להשתמש ברעיונות גדולים לעיצוב פנים בסלון כדי לקבל קצת השראה על איך לסדר את הרהיטים בחדר שלך. רעיונות אלה יעזרו לך למקסם את המרחב שלך ולקשט חדר גדול. אתה תהיה מופתע מהתוצאות! ברגע שיהיה לך חזון ברור איך לעצב סלון גדול, תוכל להתחיל לרכוש את הרהיטים הדרושים.

בנוסף לרהיטים, הקפד למקם קישוט במקום הדרוש. אתה יכול להשתמש בשולחנות צדדיים וקישוט כדי לחלק את החדר. אף ־ על ־ פי שמשימה קשה להחליף ספות, חשוב לזכור שצבעים משפיעים על מצב הרוח שחשים אורחיך. אם תשתמש בגוונים שונים של צבע, תוכל להגדיר את האווירה המתאימה לאורחים שלך.

מלבד הריהוט, ניתן להשתמש גם ביצירות אמנות גדולות ובתצוגות חלונות כנקודות מוקד. אפשר אפילו לקבץ את החלקים האלה כדי למקסם את ההשפעה שלהם. כמו כן, אתה צריך להשתמש בחלל הקיר בתבונה. לדוגמה, אתה יכול להציג יצירת אמנות גדולה בפינה או מסביב לאח.

(Visited 7 times, 1 visits today)

by

Tags: