עיצוב והקמת גינות

מהו דשא סינתטי?

דשא סינטטי הוא דשא מלאכותי שנועד לחקות את המראה והתחושה של דשא אמיתי, מה שהופך אותו לאופציה מצוינת לאזורי תנועה גבוהים הדורשים משטח תחזוקה עמיד אך נמוך.

עשבים סינתטיים בנויים בדרך כלל מחומר פוליאתילן או ניילון, צבועים ומטופלים כדי לספק מראה ותחושה אותנטיים.

כיצד להתקין דשא סינתטי?

דשא סינתטי הוא חומר דשא מלאכותי שנועד לחקות את המראה והמרקם של דשא אמיתי, המיוצר באמצעות תרמופלסטיים בשילוב עם צבעים ומייצבים אולטרה סגולים עבור גוון ירוק אותנטי.

לקבלת התוצאות הטובות ביותר בעת התקנת דשא סינטטי, התחל בפינוי כל אדמה ועשבים קיימים העלולים לחסום משטח ישר לדשא. רוטוטילר או ספייד הם שני אמצעים יעילים לעשות זאת. כאשר השטח ברור, השתמש במגרפה לגינון כדי להפיץ כ-1 1/2 אינץ ' של חול הקבלן לפני שתדחס אותו באמצעות חבלה או חתיכת דיקט 2 על 2 עד שהגיע למשטח הרמה הרצוי שלך.

לאחר מכן, הנח מחסום עשבים כדי למנוע מעשבים שוטים להופיע דרך הדשא המלאכותי שלך. יתר על כן, הוסף תחתון כדי להפוך אותו לעמיד יותר וליצור מראה מציאותי בעת הליכה מעליו.

אטום יריעות דשא סמוכות יחד באמצעות סרט תפר דביק אם קיים, או דבק ומסמרים; שיטה זו נחשבת לבטוחה והבטוחה ביותר, אם כי יקרה יותר.

מרכיב חיוני בכל מדשאה סינתטית בריאה ועמידה לאורך זמן הוא בסיס חול. אתה יכול לרכוש תוספים אנטי מיקרוביאליים במילוי חול כדי לספק הגנה נוספת מפני מחלות וחיות מחמד; בדרך כלל זה עולה בין $0.20 ל – $1.60 לקילו בהתאם לגודל האזור שלך.

כיצד מנקים דשא מלאכותי?

ברגע שאתה מתקין דשא מלאכותי בחצר שלך, אתה רוצה שהוא ייראה במיטבו המוחלט. תחזוקה שוטפת תעזור לדשא החדש שלך להיראות במיטבו לאורך זמן רב ככל האפשר ולהישאר נקי מעשבים שוטים.

כמו בכל מדשאה, יש להשתמש בצינור הגינה או במפוח העלים שלך על בסיס שבועי לניקויו. שגרה פשוטה זו אינה דורשת כלים נוספים-רק צינור הגינה שלך!

כחלק מתזמון התחזוקה השוטף שלך, מומלץ לשטוף דשא מלאכותי לאחר סערות או רוחות עזות כדי להבטיח את טריותו ולמנוע צמיחת עובש או טחב. זה ישמור אותו נראה במיטבו תוך סיוע להבטיח דשא טרי לשימוש במהלך השימוש הבא!

נקה כתמים או נשפך ברגע שהם מתרחשים. פשוט סופג את מה שנשפך לפני השימוש בחומר ניקוי עדין כדי לשטוף.

לכתמים קשים יותר, אתה יכול גם לנסות לערבב מים וחומץ או לדלל אקונומיקה כדי להוריד אותם ממשטח הדשא הסינתטי שלך. זה לא רק להשאיר אותו מחפש חדש לגמרי אבל יהיה להשאיר ריח ללא ריח מאחורי גם כן!

אם יש לך חיות מחמד, הקפד לאסוף את הפסולת שלהם ברגע שהם משתמשים במדשאה שלך כחדר האמבטיה שלהם. זה עושה להרים אחריהם הרבה יותר פשוט מאשר לעשות זאת באופן ידני על דשא דשא אמיתי; בנוסף זה ישמור את המראה של מדשאות סינתטיות יותר!

האם דשא מלאכותי נוטה להדיף ריח אחרי גשם?

התקנת לאחרונה מדשאה חדשה? יתכן שנשארת תוהה אם הריח שלו נמשך לאחר גשמים, במיוחד במזג אוויר חם יותר כאשר רבים נהנים ממנגלים חיצוניים ובריכות חתירה כדי להתקרר. זה יכול להיות בעייתי במיוחד בתקופות בהן אנשים משתמשים במנגלים שלהם (נפתח בכרטיסייה חדשה) כעוזר בהרגעה.

אם הדשא המלאכותי שלך מריח אחרי גשם, נקיטת צעדים לשמירה על רעננותו ונקיותו צריכה להיות בראש סדר העדיפויות. ודא שהוא ניקה לפחות פעם בשבוע עם צינור כדי לשמור על תוצאות אופטימליות.

על ידי נקיטת צעדים כדי למנוע ריחות מלהתהוות מלכתחילה, דואג לשמור על אזורים אלה מסודרים יעזור לעצור אירועים עתידיים מלהתעורר.

הסרת צואה ושתן כלבים יכולה להיות גם המפתח, מכיוון שזה יעזור למנוע הצטברות של ריחות לא נעימים במקומות מסוימים במגרש שלך שבהם חיות מחמד מקלות על עצמן לעתים קרובות. זה רלוונטי במיוחד אם חיות המחמד שלכם פיתחו את ההרגל ללכת למקום הזה מדי יום כדי לעשות את העסק שלהם.

ברגע שמבחינים בפסולת, הסר אותה מיד כדי למנוע כתמים והתפשטות על פני להבי דשא ואזורים אחוריים העלולים להגביר ריחות.

שתן יכול לגרום לריחות לא נעימים לנבוע ממשטחי דשא חיצוניים מלאכותיים בחודשי מזג אוויר חמים יותר. הסרת שתן היא פתרון זול ופשוט לשמירה על ריח הדשא רענן ונקי.

פתרון יעיל לריח שתן על דשא חיצוני מזויף עשוי פשוט לכלול שטיפה מהירה עם צינור הגינה שלך, אם כי ישנם מוצרים זמינים בשוק שיכולים לעזור לנטרל ולהסיר אותם במהירות וביעילות.

(Visited 5 times, 1 visits today)

Posted

in

by

Tags: