דירת גן

כיצד ליצור דירות גן בעיצוב מקצועי

דירות גן הוא אפשרות מצוינת להוספת ירוק לביתך אם יש לך מקום מוגבל. אם אתם מוגבלים בחלל, שקלו שימוש בעשבים או ירקות צבעוניים וריחניים. אפשר אפילו לנסות לגדל עסיסים או קקטוסים. הם קלים לגידול ויכולים לשרוד את חוסר אור השמש בתוך הבית. ובעוד דירות גן עשוי להיראות חסר השראה בהתחלה, זה למעשה די קל.

הצעד הראשון ביצירת דירות גן שופע ויפה הוא בחירת הצמחים הנכונים. בעוד אתה יכול לשתול סוגים רבים של פרחים, אתה לא צריך יותר מדי. צמחים גדולים יותר יצילו קטנים יותר, וקטנים יותר לא יקבלו אור שמש כמו שהם צריכים. עבור אפקט מקסימלי, לשקול גינון אנכי. גינון אנכי מאפשר לך למקסם את החלל ועדיין לשמור על מראה מושך. הנה כמה טיפים לגנני דירות. אפשר גם לגדל ירקות ופרחים במרפסת.

גינה היא תעסוקה נהדרת ובריאה בביתך:

לפני שאתה מתחיל גינה בדירה, להבטיח שהבניין שלך יש שטח גינה. אולי אתה רוצה לגדל ירקות ועשבי תיבול שלך בדירה. אפשר גם לשתול עציצים קטנים. זוהי הדרך הקלה ביותר לגדל ירקות ועשבי תיבול במכלים מבלי לקנות אותם או להשקיע באדמה נוספת. תצטרך לבדוק את ההגבלות לפני שתתחיל. צמחים מקושטים יכולים לשמש גם כדי לשמור על בריאות הצמחים שלך.

גינה יכולה לגרום לדירה להרגיש מרווחת יותר. גינה יכולה להיווצר במרפסת שלך. דירות רבות יש אזור גינה. ניתן לבחור ממגוון סוגי צמחים וגדלים שיתאימו למרחב. חשוב לא לצרוך יותר מדי צמחים. צמח גדול יותר יכול להצל על צמח קטן יותר, וצמחים קטנים יותר אינם יכולים לגדול בנוכחותו. אתה יכול גם להשתמש בגינון אנכי כדי להפיק את המירב מהחלל שלך ולהפחית את כמות הצמחים שאתה צריך.

אם אתה גנן, אתה יכול לגדל מגוון של צמחים בדירה. ניתן לגדל ירקות, עשבי תיבול ופירות, בהתאם לאקלים ולמיקום הבניין. ודא לבדוק את הסכם השכירות שלך, ולהתייעץ עם השכנים שלך על כל מגבלה. אולי תשקול גינה קהילתית אם הדירה שלך היא חלק מקהילה גדולה יותר. כל אדם דואג לצמחים. זה יעלה את ערך הדירה שלך.

דירות גן יכול להיות יותר מסתם מקום לנוח וליהנות מהבסיס. אפשר לשתול עשבי תיבול, פרחים ואפילו עצים. אתה יכול גם לגדל פירות וירקות מהמרפסת שלך. עליך להיות זהיר בבחירת צמחים וירקות לגדל בגינת הדירה שלך. יש לגדל צמחים אלה במקום התורם לצמיחתם. עם זאת, אם אתה לא מורשה לקבל גינה בדירה שלך, אתה צריך לשקול לשכור מישהו לעשות את זה בשבילך.

אף שניתן לגדל ירקות בחללים קטנים, ייתכן שעצים גדולים יותר אינם נמצאים בתקציבך. אתה צריך לבחור צמחים שקל לגדל אותם ודורשים מעט תחזוקה. אפשר גם חממה למזון שגדל בגינה קהילתית. אם אתם גרים במתחם דירות, המזון שאתם מגדלים הוא בונוס נוסף. אם למרפסת שלכם אין מספיק מקום, אתם יכולים לשתול ירקות ופירות באזור משותף

דירות גן הוא דרך נהדרת להוסיף ירוק לבית שלך. ניתן לעצב גן בצורת מלבן או מרובע. אתה יכול גם לשים גדר מסביב לגינה שלך. זו דרך נהדרת לגרום לדירה שלך להתבלט מהקהל ולספק יותר מקום לאזורים אחרים. אל תשכח לעשות קצת כיף בגינה שלך ולהירגע!

דירות גן הוא הדרך המושלמת להוסיף ירוק לבית שלך. הדרישה היחידה היא מרפסת קטנה, שיכולה להיות מרפסת קטנה או מרפסת. בטח יש לך גם גינה בדירה. הצמחים יכולים להיות ממוקמים בסיר, או על מרפסת. מיכל קטן יכול לשמש גם ליצירת גינה. בין אם זה גן במרפסת או אדן חלון, זה יהיה תלוי במיקום שלך ואת הזמן והמאמץ שאתה משקיע לטיפול בצמחים.

לפרטים נוספים על עיצוב עיצוב גינות בצפון.

(Visited 23 times, 1 visits today)

Posted

in

,

by

Tags: