איתור ותיקון נזילת מים בבית ובבריכה

 

האם זה בטוח בשבילך לתקן את הדליפות של הבריכה בעצמך? אם כן, סביר להניח שהבריכה שלך תחווה לפחות דליפה אחת בחייה. זה אולי נראה מפתה לתקן את הבריכה שלך בעצמך, אבל זה בטוח יותר לשכור איש מקצוע. היום אנחנו נציג לך למה תיקוני בריכה צריכים להיות תחת עבודת איש מקצוע.

ראשית, מה הן הסכנות שבביצוע תיקונים קלים בבעיה חמורה? דליפות הן לא רק יקרות לתיקון, הן גם יכולות להיות מאוד מסוכנות. תיקונים לא תקינים עלולים להוביל לנזק מבני לבריכת השחייה שלך או אפילו לקירות בצד הבריכה. לפעמים צריך לרוקן את הבריכות בגלל דליפה. כתוצאה מתיקוני דליפת בריכה קטנים, נגרם נזק מבני ובעל הבריכה נאלץ להוציא כספים נוספים כדי להחליף את כל ציוד הבריכה.

אתה גם שם את עצמך בסיכון אם אתה מנסה להתקין מכשיר זיהוי דליפת הבריכה שלך. כמעט כל תיקון נזילות גדולה צריכה להיות במעקב על ידי איש מקצוע לפני כל תיקון שנעשה. גלאי דליפה אינם מתאימים לגילוי דליפות קטנות אשר רק מוסיפים להוצאות של תיקון בריכה פגומה. אתה מסתכן בפציעה או השמדת רכוש אם אתה גורם למכשיר נזילה בבריכת השחייה שלך.

לבסוף, בואו נסקור את היתרונות של שכירת חברת איתור נזילה בריכת שחייה מוסמכת כדי לתקן את הבעיות שלך במקום לעשות אותם בעצמך. בטיחות היא התועלת הגדולה ביותר לקריאה למקצוען. בעבר, בעלי בתים הסתכנו בפציעה על ידי ניסיון לבדוק באופן ידני דליפת בריכה. פעמים רבות היה בעל הבית מפספס את השטח הגדול המקיף את הנזילה עצמה ולא מבין את עומק הבעיה. חברת בריכת שחייה מוסמכת יכולה לזהות במהירות דליפות קטנות באמצעות הציוד שלהם ולקבוע אם יש לשכור קבלן טיפול בבריכה.

היתרון העיקרי השני הוא חיסכון בעלויות. חברה מכובדת בדרך כלל תחסוך לבעלי בתים כסף משמעותי על צירים. קבלן מבצע בדיקת דליפת בריכה בעקבות פרוטוקול ספציפי כדי להפחית את הזמן שלוקח לתקן בריכה. כתוצאה מכך, בעלי הבתים חוסכים כסף בהוצאות ישירות ובעקיפין הקשורות לתיקונים. בדיקת דליפת בריכה על ידי קבלן חוסכת זמן יקר לבעלי בתים ומונעת מהם לבלות יותר מדי זמן בחיפוש אחר מקור לבעיה גדולה.

אחרי שעברנו על היתרונות והחסרונות של כל אחד, בואו נסתכל בכמה אזורים אפשריים בהם שירות זיהוי דליפת בריכה יכול להיות שימושי ביותר. בעלי בתים בדרך כלל מוצאים דליפות בבריכות החיצוניות עצמם. זה נובע מתכנון תחזוקה לקוי, איטום וניקוז לקוי, ואריחי בריכה לא מצוידים. למרבה הצער, רק לעתים נדירות מבחינים בנושאים אלה עד שהם הופכים לבעיות מרכזיות. כדי למנוע נזק למים בבריכה ולשמור על האזור הסובב אותך יבש ונקי, על בעלי הבתים לאטום אותו בקביעות. קבלן בריכת שחייה טוב יבצע גם תחזוקה שגרתית, כמו החלפת אריחים שבורים ובדיקת רמות החומציות.

לא תמיד קל לזהות דליפות של בריכה. אומנם קל לזהות שורשי עצים ברורים, אך ישנם מספר סיבות פחות ברורות. בעל הבית לא יכול להבחין בדליפה קטנה של מזרקה או נקודה רטובה בבריכה עד שהיא הופכת ליותר מורגשת. אז הם מבינים שסביר להניח שיש בעיה רצינית. לעתים קרובות אין צורך לשכור טכנאי בריכה לבדוק ולהתאים רמות חומציות. יש הרבה בריכות לתחזק. במקום זאת, בעלי בתים יכולים לחסוך זמן וכסף על ידי בחירת חברות לגילוי דליפת בריכה עם ציוד חדשני וטכנולוגיה חדשה.

לא משנה איזה סוג בריכת שחייה התקין בעל הבית, בין אם זו בריכה מסורתית מעל הקרקע, בריכה קרקעית או בריכת מים מלוחים, בעלי הבתים צריכים להיות מודעים לסכנות אפשריות במהלך השנה. עונת ההוריקן היא התקופה המסוכנת ביותר בשנה. רוחות חזקות וגשמים כבדים עלולים לגרום נזק משמעותי לבריכות השחייה. רוחות חזקות יכולות לקרוע כל סוג של כיסוי, גורם דליפת בריכה. בעלי בריכה רבים בוחרים להתקין כיסויי הוריקן בעונת ההוריקן. חשוב לוודא כי המתקן מתוחזק על ידי שכירת חברות מוסמכות לבצע תחזוקה שגרתית. עם תכנון נכון ובדיקות קבועות, בעלי הבריכה יכולים להפחית את סכנת ההצפות והנזקים המבניים וליהנות מעונת שחייה חופשית.

(Visited 22 times, 1 visits today)

Posted

in

by

Tags: