חברה לעיצוב גינות

איך לתכנן גינה חדשה

בניית אזור חיצוני שמשתלב בצורה מושלמת עם הסביבה שלו והבית שלך היא מאמץ מתגמל.

תכנון גן הוא הישג לא קטן; זה לוקח שיקול זהיר כדי להבטיח את הצמחים החדשים לשגשג ולפרוח. בין אם אתם מתכננים לשתול פרחים או ירקות, גינה מאורגנת תקצור תגמולים בסופו של דבר!

אילו צמחים כדאי לשתול בגינה?

לפני שתילת גינה, חשוב לקבוע אילו סוגי צמחים ישגשגו בצורה הטובה ביותר בסביבתכם. זה יאפשר לך לבחור אילו פרחים או ירקות יש לשתול שם.

פירות וירקות רבים הם שנתיים (אלה פורחים רק פעם אחת). בעת שתילת גינת ירק, הקפד לכלול מערך של ירקות שונים בחלקה שלך.

בעת גינון עשבי תיבול, שקול לשתול שילוב של צמחים רב שנתיים עמידים ושנתיים. זה ידרוש פחות תחזוקה מאשר שנתיים ויעניק לגינה שלך אספקה אינסופית של צבע שנה אחר שנה.

אתה צריך גם לקחת בחשבון את המיקום של הגן שלך. וודא שהוא מקבל מספיק אור שמש לסוגי הצמחים שאתה מתכנן לשתול.

גינון ירקות נעשה בצורה הטובה ביותר בין תחילת אמצע מאי כאשר רוב זרעי הירקות יהיו זמינים ותנאי מזג האוויר בדרך כלל רגועים וקרירים מספיק כדי שתילים רכים ישגשגו.

בעת שתילת הגינה החדשה שלך, השתמש בדשן המספק חומרים מזינים חיוניים שיעזרו לצמחים שלך לפרוח. למשל, נס-גרו(ר) אדמת גן עבור ירקות ועשבי תיבול היא בחירה אידיאלית כדי לקבל את הגינה שלך התחלה בריאה.

איך לבחור פרחים לגינה?

צמחים מוסיפים אסתטיקה מושכת את העין לכל חצר, אך שמירה על גינה יפה ובריאה יכולה להיות מאתגרת, במיוחד כשאתה מתחיל לראשונה.

לפני שתילת גן הפרחים שלך, חשוב להבין אילו סוגי פרחים ישגשגו במרחב ובתנאי הגידול שלך. בנוסף, הקפד לדעת אזור עמידותו צמח משרד החקלאות האמריקאי שלך (לגלות מה זה כאן).

בעת בחירת פרחים, לקחת בחשבון את זמן הפריחה שלהם, גודל ועניין עונתי. תכונות בונוס כמו ניחוח או אם הפרחים מושכים פרפרים, יונקי דבש או מאביקים אחרים יש לקחת בחשבון גם בעת ביצוע הבחירות שלך.

ברגע שיש לך את רשימת הצמחים שלך, צור מפת שתילה פשוטה. הניחו זנים גבוהים יותר מאחור וקצרים יותר מלפנים להסרה והחלפה קלה יותר במהלך כל עונה.

למה לשכור חברת גינון עם ניסיון?

חברות גינון יכול לסייע לך לשמור על הגינה שלך נראה במיטבו. הם עשויים גם לסייע בהשתלה וגיזום סוגים שונים של צמחים, כמו גם בעיצוב פריסת גינה חדשה.

על ידי שכירת חברת גינון מקצועית שתשמור על הגינה שלך, אתה יכול לבלות יותר זמן ליהנות ממנה. יתר על כן, הם עשויים לעזור לך להימנע מטעויות נוף יקרות הדורשות תיקונים יקרים.

אתה יכול לשכור שירות גינון כדי לנקות את המרזבים ולשטוף את ריהוט הגן שלך. הם גם יכולים להסיר עשבים שוטים, לקצץ עצים ושיחים, כמו גם להיפטר פסולת.

כדאי לשכור חברת גינון, כי יש להם את כל הציוד הדרוש. עם כלים וציוד מתאימים, הם יכולים להבטיח ללקוחות שלהם לקבל בדיוק את מה שהם רוצים.

למידע נוסף היכנסו לאתר

https://ginkgo-gardens.com/

(Visited 2 times, 1 visits today)

Posted

in

by

Tags: